3 Nisan 2011 Pazar

SSL 27. hafta - (Pazar-Pazartesi)

Manisa-Gençlerbirliği (Pazar 14:00): Manisaspor bu yıl deplasman takımı görüntüsünde. İç sahada biraz daha başarı olabilselerdi çok daha farklı bir durumda olabilirlerdi. Yine de başarılı bir sezon geçirdiklerini düşünüyorum. Gençlerbirliği ligdeki durumu bakımından çok rahat değil. Sivas aldığı 3 puanla onları 15.sıraya itti. Fakat hafta içinde çok önemli bir kupa maçı oynayacak olmaları oyuncuların ve teknik ekibin motivasyonunu etkileyebilir. Ben Manisa'nın bu defa kendi sahasında 3 puan alabileceğini düşünüyorum. Tahmin:1

Kayserispor-Kasımpaşa (Pazar 16:00): Ev sahibi 4 haftadır kazanamıyor ve 3 haftadan beri de kaybediyor. 3.lük hedeflerken ilk 4'ün de dışında kalmış durumdalar. Amisulashvili'den sonra Volkan Babacan ve Zalyeta da takımdan ayrıldılar. Sakat futbolcuların çokluğu dikkat çekici. Bu hafta da Karim Ziani ve Nordin Amrabat cezalı. Yine de kadrolarında hücum bölgesinde Mehmet Eren, Troisi ve Kujovic gibi isimler bulunuyor. Kasımpaşa ise yenilmesine rağmen her hafta iyi futbol oynuyor. 17 puandalar ve artık son şanslarını kullanmak isteyeceklerdir. Ben sürpriz bir sonucun çıkabileceğini düşünüyorum. Tahmin 02

Belediye-Buca (Pazar 17:00): Abdullah Avcı ve ekibi için en önemli hedef kupada final oynamak. Hafta içerisinde oynayacakları yarı final maçı onlar için sezonun en önemli maçı. Bu maçta çok efor sarf etmek istemeyebilirler. Kadroda rotasyona da gidebilirler. Buca'nın geçen hafta kendi sahasında Sivas'a kaybetmesi sürpriz değildi. Bundan sonra kader maçlarına çıkacaklar ve karşılarında bu maça çok da odaklanamayacak bir ekip olacak. Geçen haftaki gibi sonuca hemen gitmek isterlerse yine hüsrana uğrayabilirler. Dengeli bir oyunla puan alabileceklerini düşündüğüm bir maç. Tahmin:02

Fenerbahçe-Bursa (Pazar 19:00): Fenerbahçe 11 haftadır kazanıyor. Geçen hafta hariç hep iyi oynayarak kazandı ve son 4 deplasman maçında da geriden gelerek kazandı. Yani her şartta kazanmayı biliyorlar. Kendi sahasında oynadığı maçlarda genelde ilk yarıdaki etkili futbolla sonuca gidiyorlar. Bu maça çıkarlarken 3 puan geride olacaklar ve bu durum belki strese sebep olabilir. Bursaspor ise beklediğim şekilde yarışın dışında kaldı. Bundan sonraki hedefleri 3.lüğü korumak olacaktır. Bu maçta Ömer Erdoğan ve Mustafa Keçeli cezalı Vederson ise sakat. Savunmanın solunda yani Fenerbahçe'nin en etkili olduğu bölgede sıkıntı yaşayacak gibi gözüküyorlar. Ben Fenerbahçe'nin yine kazanacağını ve liderliği tekrar alacağını düşünüyorum. Tahmin:1

Antalya-Galatasaray (Pazartesi 20:00): Antalya kötü başladığı 2. yarıda, son üç haftada aldığı 5 puanla biraz rahatladı. Ortalama kümede kalma sınırını aşmaları için 7-8 puana daha ihtiyaçları var. Takım savunmalarının fena olmadığını düşünüyorum. Galatasaray, geçen hafta yeni sahasındaki ilk mağlubiyetini aldı ve son hedef maçını da kaybederek 13 mağlubiyete ulaştı. Milli maç arasında Hagi ile yollar ayrılarak takımın başına Bülent Ünder getirildi. Bu değişikliğin bir katkı sağlayacağını düşünmüyorum. Bu maçta Kazım, Culio, Baros ve Gökhan Zan cezalı. Arda milli maçta etkili oynamasına rağmen maç eksikliği 2 maç üst üste iyi oynamasını engelleyebilir. Dolayısıyla hücum bölgesinde sıkıntı yaşayacaklardır. Ben Antalyaspor'un kendi sahasında yenilmeyeceğini düşünüyorum. Tahmin:10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder