9 Şubat 2014 Pazar

"Oyun"



Yenilgi sonrası yazmayı, eleştirmeyi daha çok seviyorum. Rahatlıyorum. Ama bugün içimden saha içini yazmak gelmiyor. Zira, Sivasspor-Fenerbahçe "oyun"u başlamadan kazananı belirlemişler. Gökhan Gönül'ün maç sonu dediği gibi "belki Sivas'ı yenebilirdik ama hakemleri yenmemiz mümkün değildi." Evet en kritik maçımızdı ve bunu "onlar" da biliyordu.

Biliyorum ki, bugünkü yaşanan rezalete benim güzel kızım gibi isyan eden hatta hırsından göz yaşlarını tutamayan çok sayıda çubuklu sevdalısı çocuk vardır. Biz alışığız da o masum Fenerbahçeli çocukların gözyaşlarının hiç bir damlasının "ahı" yerde kalmaz inşallah!!!

Çubuklu formanın şampiyonluk maçı en az on defa yabancı madde sebebiyle durdurulur, fakat "oyun" devam ettirilir ve tarihte ilk kez 17 dakika uzatma oynanır, rakip "lan" der çubuklu formalı atılır, faul dahi olmayan pozisyonda çubukluya kırmızı çıkar, attığı yumruk sonucu direk kırmızı gören Fenerbahçe'nin şampiyonluktaki rakibinin elde kalan tek stoperi iyi niyeti(!) sebebiyle affedilip ertesi hafta oynaması sağlanır...vs. vs. Bitmedi, bitmeyecek.. Uluslararası futbol kurallarının aleyhine rezilce, utanmadan değiştirilmesi dahi göze alınan Fenerbahçem; çok büyüksün! Ve ben; iyi ki Fenerbahçeliyim!

Saygılar, sevgiler..


yunus yıldırım

murat türker

Not: Oynanan futbol olmadığı için maç resmi yerine "oyun"un maşalarını tarihe not etmek istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder